כל ספר הוא גם ביזנס מן: הכל על ספרי גברים ועסקים

כשאתה ספר, גם אם עצמאי וגם אם כעובד בתוך סלון – אתה עסק לכל דבר. הספר המוצלח ישכיל להפוך את השם שלו למותג בפני עצמו, יידע לשמר לקוחות ולפרסם את עצמו. אבל איך מקפיצים את העסק שלך קדימה, איך הופכים מעוד סתם ספר לאיש עסקים ממולח? הנה כמה טיפים לעסק ספר גברים.

כספר, אתה לא באמת מוכר תספורות – אתה מוכר את עצמך. ספר מוצלח הוא זה שיצליח להפוך את עצמו למותג לכל דבר ועניין. ספרות היא עסק שדורש המון עבודה בנושא הקידום העצמי. עולם הספרות בישראל פופולרי ורווי אנשי מקצוע. אז כיצד תבליט את עצמך מתוך ההמון ותהפוך לשם החם שכל העיר רוצה אצלו תור? לפניכם 6 טיפים לעסק ברבר מוצלח. 

6 טיפים לעסק ספר גברים:

  1. שימוש ברשתות החברתיות

אנשים יכולים לתת לכם הרבה טיפים לעסק ברבר מוצלח, אך הטיפ החשוב ביותר היום בנושא הפרסום הוא נוכחות ענפה ברשתות החברתיות. פרסמו פוסטים בתדירות גבוהה בהם אתם מראים את העבודות שלכם, תחזקו עמודים בכלל הרשתות החברתיות. התייחסו לעמודי הרשתות החברתיות שלכם כתיק העבודות החדש, ככרטיס הביקור שאתם מראים לעולם. ללא נוכחות גבוהה ואיכותית לקוחות חדשים לא ייגשו אליכם.  

  1. התמצאות בעולם הפרסום 

היום, אין זה מספיק רק לפרסם ברשתות החברתיות, צריך לדעת מה בדיוק לפרסם. ניתן כמובן להיעזר באיש מקצוע, שיכין עבורכם סרטונים, אך נסו להבין וללמוד בעצמכם את נושא הפרסום, ובעיקר הפרסום ברשתות החברתיות. חקרו את הטרנדים החמים בכל עת, הבינו מה התוכן שאנשים אוהבים לראות. איכות חשובה לא פחות מכמות.

  1. נוכחות דיגיטלית 

חשוב לייצר נוכחות דיגיטלית קלה וזמינה – כלומר, ודאו כי ללקוח הממוצע יש דרך קלה ונוחה ליצור איתכם קשר לאחר חיפוש מהיר של שמכם או שם העסק בגוגל. ודאו כי בכל מקום רשומים הפרטים המעודכנים שלכם. ביקורות חיוביות באתרים כמו "איזי" המפרסמים בעלי עסקים הם גם דרך מעולה להגדיל נוכחות דיגיטלית – בקשו מלקוחות וקרובים להשאיר עליכם ביקורות חיוביות שיוכלו למשוך לקוחות פוטנציאלים. 

  1. תמיד ללמוד ולהשתפר 

שוק הספרות תמיד משתנה ומתפתח, ועליכם להתפתח יחד איתו. קחו קורסים ושפרו מיומנויות שאתם פחות טובים בהם, למדו טכניקות חדשות, למדו מחברים, בעלי מקצוע אחרים, סרטוני הדרכה, רשתות חברתיות – כל מקום הוא מקור ידע. ברגע שתפסיקו ללמוד ולהתפתח, השוק יתקדם ואתם תישארו מאחור. 

  1. לרשום לקוחות מראש

לקוח סיים אצלכם תספורת והוא מרוצה, מושלם! עכשיו מהר לשאול אותו מתי הוא רוצה לבצע אצלכם את התספורת הבאה. גם אם לקוח או שניים יסרבו, השלישי כבר ייקח את ההזדמנות. צרו לעצמכם קהל לקוחות וותיק ונאמן שחוזר אליכם בכל פעם מחדש. היו אסרטיביים ותשאלו גם אם זה לא הכי נעים ונוח, כך מייצרים לקוחות קבועים. 

  1. שימו עין על השוק 

שוק הספרות תמיד משתנה, על כן חשוב לראות שאתם מעודכנים בכל האופנות החדשות. לקוח צעיר יכול לבוא ולבקש סוג חדש של תספורת שאתם לא מכירים, ועל כן אתם עשויים להיתפס כמיושנים. שימו לב לטרנדים המשתנים ולמדו את עצמכם טכניקות חדשות . אופנות מתחלפות מהר לעיתים ולכן חשוב להישאר מעודכנים. 


לסיכום, 

הצגנו בפניכם כמה וכמה טיפים לעסק ברבר. בכל אותם הטיפים עומדת גישה מרכזית אחת – תמיד ללמוד ולחדש. למדו את עצמכם מיומנויות חדשות, גם בתוך תחום הספרות אך גם בנושאי הפרסום והשיווק, וכך תהיו לא רק ספרים, אלא גם אנשי עסקים מצליחים. 

למאמרי ידע נוספים

החלטת שהגיע הזמן להגשים את החלום?

אני כאן כדי לעזור לך לעשות את זה. מלא את הפרטים שלך כאן למטה ואני אצור איתך קשר בהקדם האפשרי עם תשובות לכל השאלות!